WEBINAR | ADVERTEREN OP FACEBOOK EN INSTAGRAM ( BASIS)​ -----------------------------------------Donderdag 21 nov. van 9u30 tot 11u ( Deel 1 ) | Donderdag 28 nov. van 10u tot 11u30 ( Deel 2 )

€ 195,00

Facebook beperkt het organisch bereik: Tijd om te investeren in gerichte advertenties

Het organisch bereik van bedrijfspagina’s op Facebook is drastisch gedaald; slechts 5% van je volgers ziet jouw berichten nog. Om een groter publiek te bereiken en potentiële klanten aan te trekken, is het slim om te investeren in betalende social media campagnes.

Het grootste voordeel van Facebook-advertenties? Je kunt heel gericht adverteren. Jouw advertenties worden uitsluitend getoond aan de personen die het waardevolst en relevant zijn voor jouw bedrijf.

Wat leer je in de workshop ‘Resultaatgericht adverteren op Facebook en Instagram’?

  • Het maken van effectieve advertenties in het Facebook advertentiebeheer.

  • Het analyseren en opvolgen van je advertentieprestaties.

  • A/B testing: scoren met meerdere advertenties onder hetzelfde budget.

  • Gericht adverteren naar jouw specifieke doelgroep.

  • Inzicht in de verschillende soorten advertenties en hun toepassingen.

  • De structuur van het Facebook advertentieplatform: Campagne, Advertentieset, Advertentie.

  • Bijsturen en aanpassen van advertenties wanneer nodig.

  • Conversies opvolgen en optimaliseren voor betere resultaten.

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is ideaal voor bedrijfsleiders, zaakvoerders, paginabeheerders en marketingmedewerkers die al ervaring hebben met Facebook voor bedrijven.

Wil je je kennis naar een hoger niveau tillen en social media effectief inzetten voor jouw advertentiecampagnes? Dan is deze workshop iets voor jou!

Toevoegen aan winkelwagentje

Facebook beperkt het organisch bereik: Tijd om te investeren in gerichte advertenties

Het organisch bereik van bedrijfspagina’s op Facebook is drastisch gedaald; slechts 5% van je volgers ziet jouw berichten nog. Om een groter publiek te bereiken en potentiële klanten aan te trekken, is het slim om te investeren in betalende social media campagnes.

Het grootste voordeel van Facebook-advertenties? Je kunt heel gericht adverteren. Jouw advertenties worden uitsluitend getoond aan de personen die het waardevolst en relevant zijn voor jouw bedrijf.

Wat leer je in de workshop ‘Resultaatgericht adverteren op Facebook en Instagram’?

  • Het maken van effectieve advertenties in het Facebook advertentiebeheer.

  • Het analyseren en opvolgen van je advertentieprestaties.

  • A/B testing: scoren met meerdere advertenties onder hetzelfde budget.

  • Gericht adverteren naar jouw specifieke doelgroep.

  • Inzicht in de verschillende soorten advertenties en hun toepassingen.

  • De structuur van het Facebook advertentieplatform: Campagne, Advertentieset, Advertentie.

  • Bijsturen en aanpassen van advertenties wanneer nodig.

  • Conversies opvolgen en optimaliseren voor betere resultaten.

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is ideaal voor bedrijfsleiders, zaakvoerders, paginabeheerders en marketingmedewerkers die al ervaring hebben met Facebook voor bedrijven.

Wil je je kennis naar een hoger niveau tillen en social media effectief inzetten voor jouw advertentiecampagnes? Dan is deze workshop iets voor jou!

Facebook beperkt het organisch bereik: Tijd om te investeren in gerichte advertenties

Het organisch bereik van bedrijfspagina’s op Facebook is drastisch gedaald; slechts 5% van je volgers ziet jouw berichten nog. Om een groter publiek te bereiken en potentiële klanten aan te trekken, is het slim om te investeren in betalende social media campagnes.

Het grootste voordeel van Facebook-advertenties? Je kunt heel gericht adverteren. Jouw advertenties worden uitsluitend getoond aan de personen die het waardevolst en relevant zijn voor jouw bedrijf.

Wat leer je in de workshop ‘Resultaatgericht adverteren op Facebook en Instagram’?

  • Het maken van effectieve advertenties in het Facebook advertentiebeheer.

  • Het analyseren en opvolgen van je advertentieprestaties.

  • A/B testing: scoren met meerdere advertenties onder hetzelfde budget.

  • Gericht adverteren naar jouw specifieke doelgroep.

  • Inzicht in de verschillende soorten advertenties en hun toepassingen.

  • De structuur van het Facebook advertentieplatform: Campagne, Advertentieset, Advertentie.

  • Bijsturen en aanpassen van advertenties wanneer nodig.

  • Conversies opvolgen en optimaliseren voor betere resultaten.

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is ideaal voor bedrijfsleiders, zaakvoerders, paginabeheerders en marketingmedewerkers die al ervaring hebben met Facebook voor bedrijven.

Wil je je kennis naar een hoger niveau tillen en social media effectief inzetten voor jouw advertentiecampagnes? Dan is deze workshop iets voor jou!

Praktisch

Locatie: Na inschrijving krijg je een Zoomlink doorgestuurd

Wanneer:
Donderdag 21 november 2024 van 9u30 tot 11u00 ( Deel 1 )
Donderdag 28 november 2024 van 10u tot 11u30 ( Deel 2 )

Kostprijs?  Deelnemen aan de training 'Facebook / Instagram adverteren BASIS kost €195  Na de webinar krijg je gratis toegang tot onze Facebookgroep

Inschrijven via onze website. Factuur op aanvraag via facturatie@sociallemon.be
Je leest er alles over in onze leveringsvoorwaarden.

Vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren op info@sociallemon.be .
Past deze opleiding niet, maar wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief