De manier waarop we communiceren is veel veranderd, zo ook de etiquette die daarmee geassocieerd gaat. Digitale gesprekken zorgen ervoor dat de taal- en cultuurgrenzen wat vervagen. Maar er blijven wel een aantal standaardregels van toepassing.
Even een break nemen is altijd een goed idee, een break van social media nemen is dan weer een erg slecht idee.
Video is dé ideale marketingtool. Maar welk soort video pas je precies toe om een bepaald type content naar je publiek over te brengen?
Traditionelere videomarketing maakt plaats voor social video. Korte, swingende video’s, het ideale recept om je publiek te bereiken op sociale media.
Iedereen weet waarvoor een merk als Coca Cola staat. Ze hebben veel volgers op sociale media en bereiken daardoor ook veel mensen. Als kleine of middelgrote onderneming heb je lang niet zo’n groot bereik. Influencer marketing kan daarom een slimme zet zijn voor de verkoop van je product!
Komkommertijd? Nee hoor. Bouw je je contentkalender voor deze zomer op aan de hand van onze inspiratie en trends.
Wat doe je beter niet en wat doe je beter wel op Sociale Media?