Aixam Belgium kwam naar ons met het probleem dat hun brommobielen in Vlaanderen geen al te beste reputatie hebben. Aixam produceert echter hippe en jonge wagens die geschikt zijn voor iedereen, met of zonder rijbewijs. Ze wilden dus de auto’s bij het ‘jongere publiek’ bekender maken om zo af te stappen van het (foutieve) imago.
Om dit te bereiken selecteerden we influencers van diverse genders. Gaande van 20’ers tot jonge 30’ers. We legden het vertrouwen in de handen van de influencers om content te creëren waarin de volledig elektrische Aixam wagen ‘hip & cool’ in beeld kwam. Om voor de influencers een totaalbeleving te voorzien, kregen ze van ons een autoroute om de Vlaamse velden te ontdekken. Ook werkten we samen met lokale handelaars om een picknick te voorzien en konden de influencers genieten van een overnachting in een hotel in een Belgische stad.
De stories werden in eerste instantie gedeeld op de sociale media van de influencer. Door zowel Aixam Belgium als Social Lemon te taggen in het verhaal, werden de stories ook op andere kanalen gedeeld. Aixam is voor iedereen en voor elke leeftijd vanaf de leeftijd van 16 jaar. Dat bewijst deze campagne.